zítra 06.10. od 08:00 do 10:00 a od 16:00 do 18:00
Cestovní pojištění
Cestovní pojištění a pojištění storna zájezdů
zítra 06.10. od 08:00 do 10:00 a od 16:00 do 18:00
Cestovní pojištění Vás může krýt před COVID-19 (jak před odletem, tak v průběhu cesty)
- Pojištění ERV Storno Plus = Kryje zrušení z důvodu Covidu před odletem (více zde)
- Pojištění ERV Singletrip + Nouzové situace = Kryje léčbu Covidu a karanténu v destinaci (více zde)
- Podrobnosti o pojištění na Covid-19 od ERV Evropské pojišťovny najdete zde.
Cestovní kancelář DELUXEA nabízí svým klientům cestovní pojištění od ERV Evropská pojišťovna, a. s.
Dle našeho názoru je ERV Evropská pojišťovna, a. s. nejlepším a nejspolehlivějším partnerem v cestovním pojištění, protože:
- po 24 hodin denně poskytuje klientům aktivní asistenci prostřednictvím vlastní asistenční centrály v Praze s komunikací v češtině
- celosvětová síť Euro-Center, řízená koncernem Evropská, umí pomoci přímo na místě ve všech hlavních turistických destinacích
- nabízí nejširší spektrum produktů na českém trhu určené pro každý typ klienta
- služby vycházejí z důkladné znalosti českého trhu, ale i z více než 100 let mezinárodních zkušeností celé naší skupiny pojišťoven
- rychlá likvidace škod
Pojistný program pro dovolenou nabízí:
- pojištění léčebných výloh i všech dalších hlavních rizik
- možnost rozšíření o pojištění proti stornu - zrušení zájezdu před odletem z důvodů nemoci či úrazu (zrušení zájezdu před odletem z důvodu nemoci či dalších důvodů uvedených v pojistných podmínkách)
- speciální pojištění pro cesty autem, zimní sporty, rizikové sporty, domácí mazlíčky, nouzové situace, cesty letadlem
Cestovní pojištění od ERV Evropská pojišťovna, a. s. uzavřeme v naší cestovní kanceláři
Cestovní pojištění Vám uzavřeme na počkání. Platit můžete v rámci faktury za zájezd nebo samostatně jen za pojistku. Turistům doporučujeme pojistku Comfort či Premium s připojištěním Covid - Nouzové situace, Cesty letadlem a pojištění Storno Plus (dle ceny zájezdu). V případě zájmu o cestovní pojištění nám prosím sdělte plná jména, rodná čísla a kontaktní adresu osoby, která pojištění sjednává plus typ pojištění, který jste si vybrali. Údaje nám prosím pošlete na email zajezdy@deluxea.cz nebo kontaktujte osobu, která Vám připravuje zájezd.
Pojištění „storna" lze sjednat nejpozději do 3 pracovních dní po uhrazení či objednání první cestovní služby (u cesty „last minute“ v den objednání služby).
Cestovní pojištění SingleTrip
Komplexní pojištění SingleTrip je určeno pro ty, kteří vyžadují optimální pojistnou ochranu proti většině rizik, jež je mohou potkat na cestách kamkoli do světa. Nově přichází ERV Evropská pojišťovna s komplexním řešením problémů spojených s onemocněním COVID-19. Cestovní pojištění Singletrip se nově neomezuje pouze na léčebné výlohy v zahraničí spojené s onemocněním COVID-19, ale v kombinaci s pojištěním Storna Plus zájezdu platí i při nutnosti zrušení cesty do zahraničí z důvodu onemocnění COVID-19. Připojištění Nouzové cesty pak pomůže i v případě, kdy se klient nemůže vrátit zpět ze zahraničí v původně plánovaném termínu z důvodu nařízené karantény, i když má výsledek covid testu negativní. Na cesty do oblastí, které ERV označila za válečné nebo kam MZV či jiný orgán státní správy zakázaly cestovat, se pojištění vůbec nevztahuje.
Pojistné podmínky ke stažení zde.
Cestovní pojištění Multi Trip
Pokud často cestujete během roku, nabízíme Vám pojištění MultiTrip. Počet cest není omezen a maximální délka jedné cesty do zahraničí je až 45 dnů. Výhodně lze pojistit osoba, partnerský tarif nebo rodinný tarif, kdy každý v rámci partnerského nebo rodinného tarifu může cestovat i samostatně. I u této varianty je nově k dispozici komplexní řešení problémů spojených s onemocněním COVID-19. Cestovní pojištění Multi Trip pojistí také léčebné výlohy v zahraničí spojené s onemocněním COVID-19 (platí pouze pro cílové destinace, u kterých není vydáno doporučení necestovat ze strany MZV ČR), ale v kombinaci s pojištěním storna zájezdu platí i při nutnosti zrušení cesty do zahraničí z důvodu onemocnění COVID-19. Připojištění ERV Covid pak pomůže i v případě, kdy se klient nemůže vrátit zpět ze zahraničí v původně plánovaném termínu z důvodu nařízené karantény (platí pouze pro cílové destinace, u kterých není vydáno doporučení necestovat ze strany MZV ČR). Pro destinace, kde je ze strany MZV vydáno doporučení necestovat, je možné individuálně nacenit pojištění i na léčebné výlohy při onemocnění Covid-19.
Pojištění MultiTrip si můžete sjednat ve variantě Comfort nebo Premium.
Pojistné podmínky ke stažení zde.
Pojištění storna (zrušení zájezdu) od ERV Evropská pojišťovna a.s.
ERV Evropská pojišťovna nabízí možnost pojištění storna ve variantě STORNO nebo STORNO PLUS.
Pojištění storna Vám může ušetřit hodně peněz, pokud budete nuceni zrušit zájezd (letenku nebo ubytování). Pojištění storna můžete sjednat ve dvou variantách a jeho cena se počítá dle Vašeho výběru z celkové ceny zájezdu (pobyt a letenka) nebo jen z ceny za pobyt. Varianta STORNO stojí 2,5% jako příplatek k cestovnímu pojištění nebo 3,5% samostatně. Varianta STORNO PLUS (více důvodů pro storno a širší okruh pojištěných osob) stojí 5% jako příplatek k cestovnímu pojištění nebo 7% samostatně. Toto pojištění lze uzavřít do pojistné částky 500.000 Kč. Při vyšší částce probíhá detailní kontrola a individuální nacenění ze strany pojišťovny. Obecně považuje pojišťovna zájezdy nad 500.000 Kč za rizikové.
Zrušení cesty z důvodu onemocnění COVID-19 je u pojištěných osob standardní součástí produktu Storno Plus. Pojištění Storno Plus v souvislosti s COVID-19 platí i pro případ, kdy klient na začátku své dovolené (ještě v ČR) nesplní neočekávaně a nezaviněně zdravotní podmínky pro vycestování (kontrola na letišti apod.)
Pojistné podmínky ke stažení zde.
Pojištění storna pro pojistné částky nad 500.000 Kč od Generali Poisťovňa a.s.
Pro dražší zájezdy nad 500.000 Kč je vhodnou alternativou Generali Poisťovňa a.s. Slovensko, kdy její Európska cestovná poisťovňa nabízí pojištění storna bez omezení pojistné částky. Automatizovaný systém nacení pojistku ihned a většinou je levnější než od české ERV. Pojistka samozřejmě platí i pro české klienty. Pojistná událost se musí hlásit na Slovensko, ale postup je stejný jako v Česku a řešení pojistné události rychlé. K dispozici je samostatné pojištění storna PLUS (bez spoluúčasti a pro platnost není třeba pobyt v nemocnici) a STANDARD (spoluúčast 10%), případně i komplexní cestovní pojištění opět buď PLUS nebo STANDARD. Produkt máme vyzkoušený a můžeme ho doporučit.
Pojistné podmínky ke stažení zde.
Co pojištěním získáte?
1) lepší ochranu Vašeho zdraví
Víte, že onemocnění je nejčastější nepříjemností na cestách? Díky kvalitnímu pojištění se však výdaje na léčení vůbec nedotknou vaší peněženky. Můžete počítat prakticky s neomezeným plněním i s aktivní asistencí českého lékaře. K uzdravení při delší hospitalizaci navíc jistě přispěje přítomnost vašich nejbližších. Jejich pobyt ve vaší blízkosti nejen zajistí ERV Evropská pojišťovna, a. s., ale i uhradí. A při trvalém poškození zdraví či úmrtí následkem úrazu vyplatí alespoň nezanedbatelnou finanční náhradu.
2) dobrý pocit v zahraničí
Ocitnout se na dovolené bez vhodného oblečení a osobních věcí nemusí být takový problém, víte-li, že při zpoždění zavazadel si můžete pořídit alespoň to nejnutnější do 10 000 Kč v místě pobytu! Při poškození, ztrátě či odcizení Vám určitě pomůže náhrada až do výše 50 000 Kč.
3) ochranu rodinných financí
Víte, že způsobíte-li v zahraničí škodu na zdraví či majetku, poškozený obvykle požaduje zaplatit velmi vysokou náhradu? ERV Evropská pojišťovna, a. s. ji za Vás z pojištění odpovědnosti uhradí a nabídne i kvalifikovanou pomoc.
4) ochranu proti nečekaným starostem
Abyste nepřišli o peníze zrušením zájezdu či letenky v důsledku nenadálého onemocnění či jiné události, stačí myslet na pojištění stornopoplatků. Ani zmeškání odjezdu do zahraničí či zpoždění odletu nemusí nutně znamenat konec dovolené, máte-li u ERV Evropská pojišťovna, a. s. sjednáno vhodné pojištění.
Nevyužitá dovolená?
Za nevyužitou dovolenou , budete-li v zahraničí hospitalizováni a přijdete tak o skutečné zážitky, Vám pojišťovna uhradí kompenzaci až do max. výše 20 000 Kč.
Musíte zrušit cestu?
Storno je výhodnější sjednat se základním pojištěním (2,5 % či 5 % z ceny služeb). Samostatné storno (3,5 % či 5 % z ceny služeb). Rozsah základního pojištění je uvedený v přehledu druhů pojistek. Pojištění storna lze sjednat nejpozději 3 dny po úhradě doplatku a to pouze v cestovní kanceláři, kde jste zájezd zakoupili. V případě zakoupení zájezdu v době kratší než 14 dní před odjezdem, musí být pojištění uhrazeno v den úhrady služeb. Rádi Vám poradíme s výběrem a optimální variantou pro Vaši cestu.
Co není pojištěno?
Vztahy s klienty buduje ERV Evropská pojišťovna, a. s. na vzájemné důvěře a informovanosti. Pojišťovna nemá tedy potřebu skrývat okolnosti, kdy neposkytne pojistné plnění. Proto se vždy dobře seznamte s výlukami z pojištění, jež jsou navíc zvýrazněny v pojistných podmínkách. Žádné cestovní pojištění Vám neuhradí léčení onemocnění, které bylo známo už při jeho sjednání před odjezdem do zahraničí. U chronických nemocí musí být nemoc během předchozích 6 měsíců před plánovaným odjezdem stabilizována.
Nejčastější dotazy klientů
Mám platební kartu, která pojištění už obsahuje. Potřebuji ještě cestovní pojistku?
Platební karty nejsou prvotně určeny k pojištění na cesty. Cestovní pojištění je pouze „doplněk" platební karty, a často mívá omezené krytí. V případě pojistné události je často nezbytné reagovat rychle, tedy rychle spojit pojišťovnu a nemocnici, která bude provádět zdravotnický úkon. Víte jako majitel platební karty, na jaké číslo budete volat? Jako klient ERV Evropská pojišťovna, a. s. dostanete kartičku s číslem Vaší pojistky a nonstop telefonem do pojišťovny.
Jsem už v zahraničí a zapomněl jsem se pojistit?
V tomto případě není možné pojistku vystavit, protože existuje riziko případné škody, která mohla klientovi v zahraničí nastat.
Dnes odjíždím a chci být pojištěn?
Cestovní pojištění lze sjednat i v den odjezdu pokud je klient ještě na území ČR. V případě pojištění storna musí být storno uzavřeno nejpozději 3 dny po úhradě doplatku.
Jaká částka z cestovního pojištění mi bude navrácena v případě zrušení zájezdu?
Cestovní pojištění je doplňkovou službou k zájezdu. Vrácená částka se liší dle typu pojištění.
V případě komplexního pojištění
Cestovní pojištění je doplňkovou službou k zájezdu. Komplexní cestovní pojištění se skládá ze dvou částí, tj. pojištění storno poplatků (pojistná ochrana se vztahuje na dobu od zakoupení služby do jejího čerpání) a samotného cestovního pojištění (pojistná ochrana vzniká překročením hranice České republiky).
Bude Vám navrácena poměrná část pojistného, a to za samotné cestovní pojištění. Část pojistného za pojištění storno poplatků pak v souladu s § 2782 odst. 1 občanského zákoníku náleží pojišťovně, neboť pojišťovna nesla pojistné riziko od sjednání pojištění a náleží jí pojistné za dobu trvání pojištění.
V případě samostatného storna:
Pojištění storna je doplňkovou službou k zájezdu. U pojištění storno poplatků se pojistná ochrana vztahuje na dobu od zakoupení služby do jejího čerpání.
Pojištění storno poplatků pak v souladu s § 2782 odst. 1 občanského zákoníku náleží pojišťovně, neboť pojišťovna nesla pojistné riziko od sjednání pojištění a náleží jí pojistné za dobu trvání pojištění.
Emergency telefon – Euro-Center – aktivní asistence našim klientům
Asistenční služby jsou jednou z největších předností našeho pojištění. Aktivní asistenci pro Vás zajišťuje naše vlastní asistenční služba Euro-Center Prague. Česky hovořící operátoři jsou k dispozici na telefonu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a pomohou Vám v jakékoliv nouzové situaci během pobytu v zahraničí. Kontaktovat je můžete telefonicky na +420 221 860 606 nebo jednoduše přes úvodní stránku v mobilní aplikaci Moje Evropská.
EURO-CENTER PRAGUE, s.r.o., Křižíkova 36a, 186 00 Praha 8,
non.stop tel.: + (420) 221 860 606, help@euro-center.com